Minilejr

Minilejr 6.-7. juli 2024 i Hillerød

Minilejr er for de yngste i vores kirke, dog sammen med mindst én forælder/bedsteforælder.

Minilejr er et helt døgn fyldt med god leg, spændende samlinger om Gud, sjove aktiviteter, skønne børnesange og meget mere!

Da det godt kan være udfordrende for så små børn - og deres forældre - at være på lejr, har vi valgt, at den kun skal vare et døgn. Aktiviteterne er målrettet børnene, men når de er lagt i seng om aftenen, har vi også et programpunkt for forældrene.

Vi håber meget, at I har lyst til at deltage!

Se dette års flyer HER!

Hvornår?

Indtjekning lørdag d. 6. juli 10-10.30. Lejren slutter søndag d. 7. juli ca. kl. 13.00. Mere info om program følger.

Hvor?

På Luthersk Missions Højskole i Hillerød - en dejlig højskole med værelser, der passer i størrelsen til en familie. Adressen er    Ansgarvej 2, 3400 Hillerød.

For hvem?

Alle børn fra 0 år til og med 0. klasse sammen med en eller to forældre.

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, kan du kontakte sognepræst Michael Skov Andersen

Pris:

200 kr. pr. barn

250 kr. pr. voksen

Tilmeldingen åbner d. 1. april HER!

HUSK

Hvis du af den ene eller anden årsag har svært ved at få råd til deltagerbetalingen, kan du søge hel eller delvis friplads ved at kontakte Børne- &Ungdomsmedarbejder Jonas Kaltoft Ægidius på jonas@lindehojkirke.dk. Prisen skal ikke holde nogen fra at komme med på lejr!

I Børne- og ungdomsarbejdet i Lindehøj Kirke kan vi hvert år få et større tilskud for de medlemmer, som kommer i vores klubber. Vi får også tilskud til vores sommerlejre for de medlemmer, som er med der, derfor er det muligt at blive medlem af B&U i forbindelse med Minilejr, og på den måde give en stor støtte til B&U. På grund af tilskudsregler er det kun børn, der deltager i en af B&U's faste aktiviteter, det vil sige Lindehøj Kirkes Børneklub, som kan blive medlem af B&U.

Pris for medlemskab af B&U

100 kr. for sæsonen 2023/2024

Betaling

Betaling af lejr og medlemskab sker ved kontooverførsel. Lav en overførsel til medlemskab og en til lejrbetaling.

Konto i Danske Bank: Reg: 1551 Kontonummer 3327015079.

Skriv posteringsteksten: Minilejr + deltagernavn

Hvis du mener du allerede har betalt kontingent for medlemskab 2023/2024, så betal blot lejrbetalingen. Hvis ikke du har betalt kontingent vil kassereren opkræve dette senere, hvis du i nedenstående tilmelding giver ønske om at dit barn bliver medlem.