Retræter

I Lindehøj kirke har vi et retræteudvalg, som laver retræter for Lindehøj kirke.

Her på hjemmesiden vil der løbende komme information om arrangementer/ retræter, som du kan tilmelde dig.

Det foregår blandt andet hos Susanne & John Hansen, der driver retrætesteder Fyrtårnet i Fårevejle ved Sejerøbugen. Du kan læse om Fyrtårnet på www.fyrtaarnet.org eller spørge Susanne og John selv, som ofte kommer her i Lindehøj Kirke.

Hvis du skulle have lyst til at hjælpe til, f.eks. ved at hjælpe med at lave mad på en af retræterne, så vil det også blive værdsat.

Du kan tage kontakt til John tlf. 23473747, e-mail: johnmartin@mail.dk

Retræteudvalget består af følgende personer, som også kan kontaktes ved spørgsmål:

Pia & Brian Vanting Iversen, e-mail: vantingiversen@gmail.com

Mette & Simon Due, e-mail:  due.mette@gmail.com, due.simon@gmail.com

Ingrid Fuglseth, e-mail: ingridfuglseth@gmail.com

Susanne & John Hansen e-mail: sushan1607@gmail.com, johnmartin@mail.dk

Derudover er kirkens præst,  Michael Skov Andersen, også kontaktperson ved evt. spørgsmål, e-mail: MISA@KM.DK

Kommende retræter:

Nexus+ retræte (ungdomsretræte): 3.-5. maj 2024

kontakt Mads Due for info og tilmelding: due.mads1@gmail.com

Kvinderetræte: 4.-5. oktober 2024

Kontakt Susanne Hansen for Info og tilmelding: Sushan16@gmail.com / tlf. 2347 2747