Børnesommerlejr

Velkommen på Børnesommerlejr 2024

Børnesommerlejren er de bedste dage i din sommerferie!

Børnesommerlejr er fra d. 8.-12. juli 2024 (uge 28).

Lejrens tema løfter vi ikke sløret for endnu. Men vi ledere glæder os meget til at være sammen med dig. Lejren kommer til at byde på mange forskellige ting blandt andet følgende ting:

• Hygge, skæg og ballade
    • Nye og gamle venner
    • Sang, musik og fortælling om Jesus
    • Boldspil, underholdning og leg

På lejren kan du møde nye og gamle venner og nogle fantastiske ledere, der altid er gang i og klar på at have det sjovt, snakke og hygge sammen med dig.

Her kan du se et glimt af Børnesommerlejr

Tilmelding og priser

Tilmeldingen er ikke åben endnu.

600 kr. for medlemmer af B&U sæsonen 2023/2024

800 kr. for ikke medlemmer af B&U sæsonen 2023/2024

HUSK: Hvis du af den ene eller anden årsag har svært ved at få råd til deltagerbetalingen, kan du søge hel eller delvis friplads ved at kontakte B&U-medarbejder (Jonas Ægidius). Prisen skal ikke holde dig fra at komme med på lejr!

I Børne- og ungdomsarbejdet i Lindehøj Kirke kan vi hvert år få et større tilskud for de medlemmer, som kommer i vores klubber. Vi får også tilskud til vores sommerlejre for de medlemmer, som er med der. Derfor er det muligt at blive medlem af B&U i forbindelse med Børnesommerlejr, og på den måde give en stor støtte til B&U. På grund af tilskudsregler er det kun børn, der deltager i en af B&U's faste aktiviteter, det vil sige Lindehøj Kirkes Børneklub og Rød, som kan blive medlem af B&U.

Pris for medlemskab af B&U:

100 kr. for sæsonen 2023/2024

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller noget, vi skal vide, er du velkommen til at tage kontakt til nedenstående personer.

Anders Kofod Pedersen: 42 15 30 13 eller lejr@3i.dk

Joakim Madsen: 21 84 32 35 eller joakim.faxekondi@gmail.com

Jonas Kaltoft Ægidius: 40 40 21 30 eller jonas@lindehojkirke.dk - Børne- og ungdomsmedarbejder