Foreningen B & U

Børne og ungdomsarbejdet ved Lindehøj Kirke er en folkeoplysende forening, der modtager økonomiske tilskud fra Herlev kommune under folkeoplysningsloven. Foreningen står for størstedelen af det frivillige børne- og ungdomsarbejde i Lindehøj Kirke.

Foreningen har en bestyrelse, som har ansvaret for økonomien og de overordnede linjer for børne- og ungdomsarbejdet. Bestyrelsen arbejder tæt sammen med kirkens børne- og ungdomsarbejder og har bl.a. ansvar for, at der er frivillige nok til børne- og ungdomsarbejdet.

For at kunne få tilskud fra kommunen, har vi medlemmer og et årligt kontingent på 100,- kr. Hvis du ønsker at blive medlem kan du udfylde vores formular HER!

Man er dog meget velkommen i vores aktiviteter - også selvom man ikke er medlem! I særlige tilfælde opkræver vi en deltagerbetaling, fx. ved lejre, ture og lignende, men ellers er det helt gratis at deltage i vores aktiviteter.

B&U har et fælles regnskab, så lederne i de enkelte aktiviteter kan koncentrere sig om arbejdet, fremfor at bruge energi på økonomien.  Alle Betalinger i B&U's arrangementer går ind via vores konto med følgende reg.nr. 1551 kontonr. 3327015079. Det er derfor meget vigtigt at skrive på indbetalingerne hvad de vedrører.

Søren Würtz Rasmussen (Formand) · 41 81 26 26 · lswr@mail.tele.dk

Morten Kallestrup (Kasserer) · 93 98 80 64 · morten@kallestrup.in

Lars Juul · 21 32 22 62 · lars@juul.one

Anders Kofod Pedersen · 42 15 30 13 · anders@3i.dk