Maxjoy

MaxJoy er Lindehøj Kirkes sommerlejr for teenagere fra 7.-10. klasse!

MaxJoy er en god start på sommeren! En uges lejr med stærkt fællesskab, Jesus, sang og musik, sport og meget, meget mere!

Lejrens tema løfter vi ikke sløret for endnu.

MaxJoy 2024  er fra søndag d. 30. juni til torsdag d. 4. juli.

Ankomst søndag den 30. juni er mellem kl. 14-14.30. Lejren slutter torsdag den 4. juli kl. 14.30

Det hele sker på Luthers Missions Højskole, Ansgarvej 2, 3400 Hillerød.

Se tidligere års Maxjoyvideo her:

Ledere
MaxJoy arrangeres af Lindehøj Kirkes Børne- og Ungdomsarbejde, og vi har et stærkt team af friske, glade ledere, som elsker at bruge en uge af deres ferie sammen med teenagere - og naturligvis også et fantastisk køkkenteam!

Tilmeldingen er ikke åbnet endnu. Den åbner 1. april her!

Priser og betaling
650 kr. for medlemmer af B&U sæsonen 2023/2024

850 kr. for ikke-medlemmer af B&U sæsonen 2023/2024

HUSK: Hvis du af den ene eller anden årsag har svært ved at få råd til deltagerbetalingen, kan du søge hel eller delvis friplads ved at kontakte Børn & Ungdomsmedarbejder Jonas Kaltoft Ægidius på jonas@lindehojkirke.dk. Prisen skal ikke holde dig fra at komme med på lejr!

I Børne- og ungdomsarbejdet i Lindehøj Kirke kan vi hvert år få et større tilskud for de medlemmer, som kommer i vores klubber. Vi får også tilskud til vores sommerlejre for de medlemmer, som er med der. Derfor er det muligt at blive medlem af B&U i forbindelse med MaxJoy, og på den måde give en stor støtte til B&U. På grund af tilskudsregler er det kun børn, der deltager i en af B&U's faste aktiviteter, det vil sige JoyZone, som kan blive medlem af B&U.

Pris for medlemskab af B&U:
100 kr. for sæsonen 2023/2024

Betaling
Betaling af lejr og medlemskab sker ved kontooverførsel. Lav en overførsel til medlemskab og en til lejrbetaling.

Konto i Danske Bank: Reg. 1551 Kontonummer 3327015079

Skriv posteringsteksten: MaxJoy + deltagernavn

Hvis du mener du allerede har betalt kontingent for medlemskab 2023/2024, så betal blot lejrbetalingen. Hvis ikke du har betalt kontingent vil kassereren opkræve dette senere.

For spørgsmål eller mere info kontakt vores præst Filip Eero og vores Børne- & Ungdomsmedarbejder herunder.