Nexus

NEXUS er Lindehøj kirkes ungdomsfællesskab. Det består af ca. 35-50 unge mellem ca. 16-21 år. Vi ønsker et godt socialt fællesskab, hvor alle er velkomne uanset tro, levesituation og interesser. Fundamentet er Bibelen, Guds ord, som altid er en central del af aftenen, når vi mødes. Derudover prioriterer vi tid til at snakke om tro, tvivl og liv, stille spørgsmål og lære mere om, hvem Jesus er. Det gør vi gennem gæstetalere, bibelstudie, lovsang, bøn, samtaler og meget mere. Vi ønsker at være til opbygning og opmuntring for hinanden.

Hver tredje onsdag har vi cellegrupper, som mødes i private hjem eller i kirken. Her deles liv og tro i en mindre gruppe, hvilket kan være meget givende i en ellers travl hverdag.

Når der ikke er cellegruppe mødes vi onsdag kl. 19.30 i ungdomslokalerne i Birkholm Sognehus (Hjortespringvej 130, 2730 Herlev). Vi har program på fra kl. 19.30-21 og derefter er der plads til at hænge ud, hygge, spille brætspil, snakke, spise kage eller hvad man har lyst til. Nogle gange er der fællesspisning kl. 18.

Find flere informationer og opdateringer i vores facebookgruppe, hvor du også kan finde programmet og andre informationer. OG du kan også komme med i vores Messengergruppe, hvor vi ugentlig giver info og opdaterer, hvad der sker i Nexus. Kontakt Jonas Ægidius på 40402130, hvis du vil være med i vores Messengergruppe.

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere, så kontakt vores Børne og Ungdomsmedarbejder nederst på siden.