Nexus+

Nexus+ er et ungdomsfællesskab for dig, der er studerende eller hvis du fylder 21 inden næste sommer. Vi mødes cirka hver 2. onsdag i cellegrupper, hvor vi typisk spiser noget mad efterfulgt af hygge og snak om tro, liv og hverdag. Cellegruppernes program bestemmer vi selv. Oftest følger vi en form for bibelstudie med fx spørgsmål, bibelvers og forklaringer, som man kan samtale ud fra.

Derudover mødes vi til kirketirsdag i Lindehøj Kirke, i de uger hvor der ikke er cellegrupper. Sidste fredag i måneden afholder vi Fredagsjam. Her byder vi på en lidt mere casual aften med en aktivitet, lidt lovsang og en andagt.

Vi har en facebookgruppe, hvor du kan følge med i, hvad der sker og hvornår vi mødes.

Hvis du vil være med i cellegruppe, har spørgsmål eller vil høre mere om NexusPlus, kan du kontakte en af tovholderne:

Mads Due 50 47 82 54

William Kappelgaard 30 74 06 53